Dagens..

2009-02-19 @ 19:26:35
dagens köp:
- bikini överdel i leopard, yeeees, den från H&M
- berlock till halsband föreställande ett kasettband ♥
- en hemlighet

dagens minus:
- inget gymmet idag heller
- bror ställde in frukosten
- kusin ställde in fikan
- jag ställde in malmö
- vänta på solen som aldrig kom

dagens plus:
- sovmorgon
- hemmaträning o promenad
- massa bra musik
- kulig klädprovning

dagens sms:
- "har du semester nu? isf hatar jag dej. vad händer i helgen?"
(hahah inte hata, bara parta!! yes, helgen kan bli mkt bra, jag är pepp!)

dagens sug:
- hångel, ge mej ett hångel, hah

framtidsplaner:
- komma igång med träningen
- tappa nån kg så jag kommer i bikinibyxorna oxå
- försöka träffa prins J nästa helg då han kommer till malmö
- ta semester till siestafestivalen i slutet av maj
- komma igång med fotokursen
- fixa nya gardiner o nytt sängöverkast (färgbyte på G)

[lasse lindh - jag ska slåss i dina kvarter]

Kommentarer
Postat av: favvis

ta reda på när det är placebo så jag oxå kan va ledig.



2009-02-19 @ 22:15:01
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0