rock n roll

2009-02-09 @ 19:15:07


hoh fy fan va jag jonglera idag
jag är fan bra, de här är fan bra...
än så länge inga större smällar
bara ny taktik o de gillas, thank you very much!



efter bollplanket blev det en runda på stan med favvis
som ville ha ett par byxor som jag visste var de fanns
visa, prova o köpte oss vars ett par!
me like.. rock n roll!!! 



sen blev fikan en middag på en resturang med 40% rabatt
billigt o bra tog vi vår favviscabronara
hoppas dock inte jag blir dålig denna gången
som alla andra gångerna..
fast mest av kebaben vilken jag ska låta bli (påminn mej) framöver
men 40% är ju ändå 40% muhahahha...

favvis titta ut o gick på toa för att undvika de som gick förbi
när hon kom tillbax var de dock kvar
o jag fråga vem av dem som var hennes ragg
gissa på nån men de var fel
o när hon sa vem
skrek jag av smärta i ögonen
hahha... skärpning favvis, skärpning!
skyllde dock på att han var charmig
men ändå..
de finns gränser... muhahha =P



fuck, på lördag är de alla hjärtans dag
and i hate it!
har alltid ogillat den dagen
äskar man nån så älskar man nån
alltid
 var enda dag

men ändå... skulle nån va sugen på att bjuda ut
BJUD MEJ!!!
haha.. jag är på!
allvar!

jagvillhadejjagvillhadejjagvillhadejjagvillhadejjagvillhadej...




dagens music: the sounds

Kommentarer
Postat av: robert

jag skulle lätt bjuda ut dej om jag kunde. ;)

2009-02-11 @ 07:35:53
Postat av: Lajl

men varför finns de alltid OM o MEN?

2009-02-11 @ 18:40:10
Postat av: Lajl

men varför finns de alltid OM o MEN?

2009-02-11 @ 18:40:11
Postat av: robert

det är lite svårt när man bor långt bort. :(

2009-02-11 @ 21:43:43
Postat av: Lajl

o de kan visst vara lika svårt nära

japp, alltid är de nåt =(

2009-02-11 @ 21:47:52
Postat av: robert

Att-göra-lista:

·Bjuda ut L!

2009-02-11 @ 22:07:41
Postat av: Lajl

bästa to-do-listan på länge =)

2009-02-12 @ 06:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0