Dagens diagnos..

2009-06-23 @ 18:19:38
Ja de blev sjukanmälan idag. Huvudet är ungefär som igår. Pallar inte mer så jag ringde Dr o fick tid. Stack dit o fick reda på att de ev var spänningshuvudvärk iom att nacken oxå var inblandad. Så jag fick andra verktabletter som även hjälper mot inflamation så de skulle väl bli lite bättre. Fick även råd om kudde bra för nacken, riskudde att värma o lägga på de stela, smörja med tigerbalsam o imorn blir de iväg till sjukgymnasten. Hoppas som fan de hjälper.. för jag kan inte ha de så här längre. Håller på att dö varje gång jag reser mej upp för då gör de som mest ont, sover även bort dagarna då jag inte kan med att göra något annat. Så hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Håller tummarna för att du snart är bättre!

2009-06-23 @ 22:54:42
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0