Gårdagen i bild

2009-06-29 @ 12:45:01

sommarkryss


öl till grillat, gott


snapsglas i solsken..


med fina blommor på


sooooooooooooooooooooooooooool


blomster


gaaaaaaaaaaah vad jag måste ha en ny lillkamera
denna är ju helt "mjölkig", inga klara bilder =/

vit som ett spöke


nya leggings


uppknäppt detalj (fult)


nya solbrillor syrran dissa direkt då de va RÖDA
utsäkta mej, men jag ser faktiskt igenom dessa vilket jag inte gjorde me de andra


grööööööönt gräääs


knapp-detalj


upp o ner


sudd


svart


med solen i ögonen
o  mina ögon syns aldrig utomhus


då är de väl bättre me rödbruna solisar
o lite roligt att syrran faktiskt har likadana i svarta fast inte tänkt på att de går i rött...muhahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0