Ingen vidare solskenshistoria

2009-06-22 @ 21:43:25

Läggdax nu, hoppas fortfarande på under till imorn. Sovit mesta delen av dagen sen jag kom hem från jobb, men tyvärr känner jag ingen skillnad.

De sägs ju att värmen ska komma nu. Redan när jag cyklade hem från jobb var de strålande varmt. Men får man känna på de? Nooop, bara ligga i sängen o frysa. Mamma kom upp om en snabb runda för att lämna present som kommit idag. Hon tittade på mina blommor jag fick igår o tyckte de såg hängiga o sorgliga ut. Men de är för att du har de så varmt här, sa hon. Varmt? Maybe men inget jag känner av för tillfället.

Och den där bikinin, vad skulle jag med den till... lär ju aldrig komma till användning. Gaaaaaaaaaaaah.

God Natt suckers!

Ps: Kan säga det rakt ut att jag ogillar mina grannar som helatiden ska väsnas o bumpas i golvet. Springer hit o dit med värsta tyngd i varje steg, man blir fan galen att behöva lyssna på de. Jag blir fan sjuk av att bara bo här. Tur man flyttar snart. Så jäävlans skönt. 

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jaha okej, hm! tråkigt. men vad är det för slags överarmsband du är ute efter då?



2009-06-23 @ 11:34:08
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0