MJ, the king of pop

2009-06-26 @ 11:37:59

Som alla säkert redan vet dog the king of pop igår. Sorgligt sorgligt. Var inget jättestort fan av honom men chockades ändå av beskedet när bror berättade de igår. Han ska ju lixom leva den där Michael Jackson, kungar ska ju inte dö..

Minns mellanstadiet, en viss klasskamrat som var tokfan o alltid skulle dansa som honom var fredag eftermiddag på roliga timmen. Han var rätt bra, men hur roligt var de.. att titta på.. fredag efter ferdag.. haha. Men han lärde ju även oss andra, de där stegen.. så att alla kunne..

O jag hade ETT kasettband med MJ, ett sånt där gratis kasettband som säkerligen kom tillsammans med nån tidning el liknande. Jag lyssnade på de i smyg. Inget man skröt om direkt, inte när vi hade den där galningen i klassen som trötta ut oss med allt som hade med MJ att göra. Haha.. o dessutom fick jag väl skaffa mej ett riktigt band el skiva om jag nu skulle lyssna o inte bara lyssna på "gratisreklam"

Inatt repeat-spelade jag dock honom på spotify.. MJ, Kungen av pop, som dog, 50 år gammal.  =/

R. I. P.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blev också chockad. Gillar så mycket av hans musik! Men inget fanatiskt fan direkt. Men det känns bara konstigt. Att allt kan förändras så fort.

2009-06-28 @ 02:33:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0