Otillräcklighet

2009-06-04 @ 21:15:46
torsdag idag o jag har: jobbat, bollplankat o vatt ute o käkat med tjejorna.
fredag imorn o planeran blev litt ändrade. paps ska jobba över så de blir ingen fredagsfrukost, ist blir de sorgligt nog att jag o bror hälsar på mormor på sjukhuset =( lilla söta mormor. känner mej så otillräcklig, jag vill lixom kunna finnas där, men jag vet inte hur. jag är så dålig att jag blir rädd för mej själv. damn me. love you!

ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej ja nej kanske? de är så det är helatiden. jag bestämmer mej för en sak men övergår till en annan. jag bestämmer mej, tror att jag är på de klara tills ni kommer med era meningar o pekpinnar, att jag gör ju fel. jomenheynejjoaaaaaah. jag hade ju bestämt mej..

mysmiddag i morgonkväll, film nu, hej en kram hade suttit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0