TACK!

2009-06-09 @ 00:34:39

 märkligt egentligen vem som visar sig finnas där i svåra stunder. vem som tar sig tid o fråga hur de är eller lixom bara visar, att de finns. ibland är de inte alltid dem man tror som tar sej tid. de behövs inte mkt o inga magiska ord för att visa sin omtanke, de finns så många andra sätt o jag vill tacka er alla, som både gratulerat mej till min plats på skolan o som på nåt sätt funnits där nu i sorgen av min älskade mormor. TACK, för att ni finns, jag uppskattar er till tusen! ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack själv för din fina kommentar här om dagen den värmde. :-) Det som var här hemma har löst sig så nu mår jag mycket bättre! Kramar

2009-06-09 @ 19:13:27
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0