Yes, äntligen!

2009-06-11 @ 17:49:28
Äntligen äntligen äntligen vet jag vad jag ska ha på mej imorn. Sprungit på stan hela dagen. Mötte upp syster, kolla runt, köpte present, kolla runt, träffa kusin, gick hem till morfar, fika, gick tillbax till stan o kolla runt. Visa kusin en av klänningarna jag hittat, men som hade småfel. Belv stylad av kusin o syster o fick till slut klänningen för halva priset i o med småfelen som verkligen satt på fel ställe, men kunne lixom inte motstå o efter stylingen som blev pörfe gick de absolut inte att låta bli att köpa den. hihi. Fint + hårt = snyggt! Så nu är de bara att smörja in sej i BUS för att verkligen toppa de hela. Najs najs nasj. Puss haaaaaaaj.

Bilder kommer kanske sen. annars får de väntas till imorn då de smäller... höhö. Ska bli så himlans kul att träffa/festa med alla kusinerna + respektive. puss hej!

Förresten tänkte jag göra ett sista försök imorn. Säga några sista ord till en viss, ge ETT allternativ, men blev väldigt osäker igår när C fråga hur du ställt dej till min flytt o mormors bortgång. Mina svar fick mej lixom att vakna. Du bryr dej verkligen inte ett skit. Hur många gånger ska jag behöva säga det till mej själv? Damn you. Damn me, som bara väntar på att du ska säga det så att jag kan förstå. Men inte ens de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0