Får tossaryck!

2009-03-06 @ 17:21:43
Vad fan håller min granne på med? Han sågar o sågar o sågar o sågar o sågar o sågar o sågar, ja nämde jag att han sågar?! Hela eftermiddagen har han sågat. Vad fan sågar han? Vad fan bygger han? Va fan håller han på med? Nån natt höll han på att flytta saker hit o dit, ner i källaren, ut på gatan.. ja, hit o dit drog o smällde han med saker. Nån annan gång, eller andra gånger kanske jag ska säga, för de har lätt hänt mer än en gång, har han borrat o hatt sej på olika konstiga tider (läs sena kvällar/nätter). Va fan sysslar han med? Så som han håller på kan man tro han byggt om hela huset. Måste vara nåt knäppt med den lägenheten, bara skumma människor som bott där. Först ett jävligt skumt par som typ var rädda för sej själva o sen först skaffa hund som konstant skällde o sen unge som konstant gnällde. De verka inte som om de klara av att ta hand om nån av dem sepc bra. Hälsa gjorde de aldrig heller, för som sagt, de var nog rädda för sej själv. Sen en kille som ja jag vet inte vad.. men väldigt många raseri utbrott ifck han iaf på sin flickvän som skrek tillbax men aldrig lämnade honom jo tillslut gjorde hon nog, helt galet var de iaf. Vräkt blev han nog oxå. Sen stod lägenheten tom o någon påstod sig skulle flytta in men gjorde nog aldrig o sen kom de nog nån annan o nu han här som jag inte greppat vem de är för jag tycker de är olika varje gång jag träffar dem. öööh? Men va fan.. sluta såga tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0