Fnatt

2009-03-22 @ 22:25:29



nämen se på fan, jag hittade TRE par hattar i min klädkammare
dock kanske inte just en sån jag hade tänkt mej o spec inte med leopardsjalen jag pimpa den med
men ändå.. haha att jag lixom hade TRE stycken hade jag glömt bort

annars så har jag varit ute o gått i regnet
ja inte fan visste jag att de regna
men promenad behövde jag
så promenera gjorde jag
snabbt o långt o länge
så liten guldstjärna till mej, yes!

hmm vad ska de bli för väder imorn?
skickade tre meddelande ikväll o har inte fått svar på nåt av dem
tycker de är kasst, mkt kasst.. jag vill lixom kunna planera
eller iaf veta vilken stad jag ska befinna mej i imorn
o om jag ska upp tidigt eller sent
okej, ska upp tidigt för möte.. men ska jag stressa vidare till nåt annat efter de
ha packning med eller ska jag strunta i allt o bara köra hem o lata mej?

wohoo va spännande att se..


ja de är inte de att jag måste veta allt till punkt o pricka
men när många bollar hänger i luften
är de ju bra om man vet något
om de blir nåt av de

allt eller inget?


o nästa helg, jag är ledig o jag vill dansa
men favvis den svikaren jobbar ju alla mina lediga helger
börjar bli trött på de så morr på henne, morr
så längesedan ju..

jaja.. mutti har iaf köpt biljetter till slutspelen i handbollen på söndag
alltid nåt

[bo kaspers orkester - november]

"somnar utan ha rört varandra"

=/

[bo kaspers orkester - det blir bättre sen]

"sen det blir bättre sen.."

menjaggårsnartavomjagintefårträffadejsnart

Kommentarer
Postat av: cat

Å, vad fin du var i hatt:)

2009-03-23 @ 12:57:14
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Lajl

Tack cat! Slår vad om att du är hundra gånger finare!

2009-03-23 @ 13:02:33
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0