Fuck schlager

2009-03-07 @ 17:14:58
Precis hemkommen från jobb o affären. Om 2 timmar kommer favvis o då ska vi laga middag sen blir de melodifestivalen. Wiihii! Tur melodifestivalen är mer än schlager, inte för att där vatt nån höjdare detta året, men jag hatar schlager. Usch ja, folk blir så jävla töntiga av schlagerlåtar, hoppar omkirng som fånar o tror de kan sjunga ja jag hatar verkligen schlagerdansgolv, får rysningar i kroppen o spyr på dem. Nästa helg är de schlagertema på en club här i stan, ska jag dit? Nej tack! Tur jag slutat gå ut på hemmaplan med undantag för förra helgen, muhahah..

Fuck schlager ikvälll lagar vi god middag, jag o min bästa vän. Puss!

             

Kommentarer
Postat av: maria

Heta som få!

2009-03-08 @ 10:23:50
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

Alltid, men jag tycker de är litt gamla bilder..

2009-03-08 @ 20:08:53
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0