jag vill bara ha dej till att vilja ha mej

2009-03-23 @ 13:00:55

[ kristian anttila - vill ha dej ] 

"jag vill bara ha dej till att vilja ha mej"

idag är de Kristian Anttila som är musik-kung
o på tal om kung så ska jag in till Malmö senare idag
o fika med kungen ♥
wooohoooo...
så längesedan 

[ p a u s ]
 
aldrig trodde jag att så nära kunne bli så långt ifrån
fast jag möts av de varje dag
distansen till allt
jag önskar var nära

inatt drömde jag om HK1
o som vanligt var de hångel
för han var min hångelkung o jag hans hångelhora
jag älska men inte han
han med tretusen bakom min rygg
o jag med otillräckligheten

imorse vakna jag av ljus i ögonen
strålar genom persiennerna
irritation översköljd av glädje
solsken
till jag kom ut o möttes av moln
vad hände med
"full fart mot våren!" ?
vad hände med
fjärilar i magen
solsken i blick
o alla läppar som skulle le ikapp med allt de underbara?

ja o vad hände med peppen o kaffekickarna?

svar:
saknaden o tröttheten kom visst ikapp
o musiken tog slut

laddar om...

Kommentarer
Postat av: emma

en superbra låt (:

2009-03-23 @ 14:27:26
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0