No stress is stress

2009-03-09 @ 12:08:30
Ingen stress på ledig dag inte.. men jag borde ju

- tvätta
- städa
- handla

o allt annat sånt där tråk man måste när man är ledig
varför är det så?

Nä men ärligt, vad ska man välja, att slappa för att man är värd det på sin ledighet
eller fixa tråksaker för att man borde?

Man borde njuta av livet, göra vad man vill
men kan ju inte riktigt slappna av när de finns andra saker jag borde

Jaja, solen skiner utanför fönstert så de är iaf dax att hoppa in i duschen
för att göra sej iordning, sen får vi se...  idag ska jag iaf ha mina bruna linser
kom jag på nu, för att var lite extra fin...

träffa en kille på krogen en gång som föll för mina bruna ögon
så fina så fina så fina så fina sa han
vad är det som är fint sa jag
färgen sa han
men den är inte min sa jag
han fatta noll men stanna kvar ändå
muhahha..

förresten så är larmet avstängt nu, så himlans skönt
dock ringde telefonen tidigt i morse så de blev ingen sovmorn ändå, morr

men som sagt, duschen nu.. fast kanske litt träning först, puss haj!


[ Bodyrox ft. Luciana - Yeah Yeah! ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0