NÖFF! I never said i was an angel..

2009-03-19 @ 10:06:28

messar SSK mutti: "har pollen börjat härja nu? nyser som en gris =( nöff"
mutti svarar: "hej gris! glömt hur man städar kanske?"

måååh. yes, på papper har jag allergi mot kvalster o björkpollen o yes, jag hatar att städa.. men nej, de är inte de. jag har ju till o med nya gardiner. alltså är de gamla dammiga slängda. =P

har så fint här nu. så mkt ljusare, så mkt finare. (så mkt förändring men ändå ser han ingenting.. ) dessutom köpte jag tulpaner igår. älskar hur lite blommor kan lysa upp o göra en glad. ♥

men okej, kläderna ligger fortfarande i högar överallt för att klädkammaren är full. fan så jobbigt. de jobbigaste. att slänga. allt kommer ju tillbax igen. o man kan ju sy om. o man kanske behöver.. osv osv

strax iväg o fixa litt saker, sen malmö..

öppnas ju ny galleria. men shit, påminn mej om att jag inte får köpa nåt.. S V Å R T... med undantag för killerskor, om de finns nån snygga.


(blid från hm.com)

gillar fräsigabilden för den påminner lite om dagens känsla, lite crazy.

musik: pauline - i never said i was an angel

PUSSHAAAAAAAAAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0