Stoppa mej, någon!

2009-03-14 @ 16:41:43



Style lurade ner mej på en shoppingrunda vilket resulterade i ett nytt köp. En jeansväst. Snyggt snyggt snyggt! Höll även på att köpa en ny fransväska, men denna gången i brun moca (har en i svart skinn). Provade en svart klänning jag oxå var när på att köpa. Oh my.. stoppa mej, snälla!! O skorna, killerskorna, jag tänker på dem helatiden, måste ju ha dem.

Annars, stressig som fan. Tog sovmorgon i morse oxå, fast solen sken utanför. Sov till 9 käka frulle, gick o la mej, sov till 12 då mutti ringde. Färga håret vid 2. Shoppingrunda vid 3 o nu ska jag strax iväg på middag med massor av hjäran. O maybe blir de utgång senare ikväll.

Stress, stress, stress... vad ska jag ha på mej?

Ps: Frågade SSK mutti igår vilket organ som sitter just där jag har så ont i magen. Hon svarade bara att de säkerligen var håll jag hade. Nej sa jag.. inte i 3 veckor. O när jag berätta för paps att de var samma onda som jag hade förra året då jag åkte in på undersökning men de inte visa nåt undra han om jag var stressad? Yes im. Inte bara sånhär messtress som klädval, utan hela livet. AaAaahhhhh..

[TSOOL - Bigtime]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0