Stresspress

2009-03-10 @ 12:46:16
Lägger upp så pressade schema att jag inte får in nån tid för träning, hmm medvetet eller? På fredag om vädert tillåter är de upp i ottan för en fotorunda långt bort med bilen tillsammans med medhavande varmdryck o frukost. Så jävla mys. Dock kom jag på att jag ju oxå har den där förbaskade tiden hos tandläkaren att passa denna dag. Nästan rädd att jag kommer glömma de. Bollplankstid på torsdag oxå. Måste komma ihåg. Påminnpåminnpåminn. Sen fikabjud hos mej på kvällen. Imorn möte efter jobb o sen handboll. Ikväll jobb. Jiihaa. Nu nån situps, maybe?! Yes. come on fetto! Förresten var Beauty-Fashon-kvällen igår en flopp, verkligen inget för mej o kanske ingen annan i min ålder, bara för oldpeople med rynkor. Hahah. O fok tror ju alltid jag är så mkt yngre än vad jag är. Smickrande om jag varit i 40-50+års åldern maybe. Men nu? De känns lite sådär.. varför? För att jag är så jävla omogen o inte kommit nånstans i livet or what? Usch får ångest.. ångestångestångest... måste göra nåt vettigt snart!

[Anna Ternheim - No Subtle Men]

How should I stay calm when panic lies just ahead..

I'm one of few who's left when everyone has gone
the train is leaving and it's too late to get on

So much for running when noone stays to wait,
for another broken promise, to slip my mind by mistake
who would take my word on anything these days
I've failed soo many times saying i'm gonna change

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det röda som vi har målat =) det kommer bli finfint

2009-03-10 @ 22:17:20
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0