Hela världens hunger samlad i mej

2009-03-31 @ 15:17:48
är helt totalt slut i skallen
jobbet har vatt helt okej på sista tiden
men nu börjar de bli tungt igen
o alla bara gnäller
får sår i öronen, bla bla bla gnäll gnäll gnäll
min rygg, jag dör
som om den vore knäckt på mitten
aaaaaaaaaaaaj

(komhitogemejmassage,komhitoliggvidminsida,komhitogörmejlugn,komhitovavacker)

ska snart iväg o bollplanka
hade jag inte haft tiden (16.00) hade jag gått o lagt mej
dragit täcket över huvudet
o drömt om en annan verklighet

(närskajagorkabrytaallamönster?)

i två nätter har jag sovit till musik
första natten vakna jag till en mening jag vill finna igen
men jag hittar den inte
störigt
för jag vet att den betyder något

igår träffade jag favvis
fika
längesedan vi hängde
saknar henne
gillar inte när hon "försvinner så"

ny lägenhet, inflyttningsfest, grill o sommar, come on!
vin på balkong o musik att spela luftgitarr o flöjt till, ge oss
bruna ben, sommarblekt hår, fina pojkar, önskningar som går i uppfyllelse

idag har de doftat vår
men mitt huvud är alldeles slut
(oduärförlångtifrån)

ett genombrott!!
hurgenombrottarman?

jag har en plan
men jag tror inte du förstår den
kanduintebarasäganågot?

brottanermejoaldrigsläppamej

o så, ja, så hamna man på vimmelbild fast man lovat sej själv att aldrig göra
o vadå, raderade han inte? fan... va ruttet

iväg nu...

men allvarligt talat, vet inte hur mkt till jag orkar
förvåna er inte
om jag faller omkull en dag

dukanvälfångaelleriaftaemothadevaritsnällt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0