I want a lover

2009-03-18 @ 00:13:54


De fina vädert bjöd ju fan nästan på orkanvind. Shit, har man inte besökt gymmet nåt så behöver man ju inte ha allt för mkt skuldkänslor, bara cykelturerna på jobb gav ju sin träning. Puuh.. Och vilken kväll alltså, stress i hundranitio, ja vet man inte varifrån man får sitt magont kan man ju lätt lägga anledningen där. Det börjar bli som innan, igen.. =/

 Shit, börjar nog bli trött, ja! Två tuggummi i munnen o sen två till, omöjligt att tugga!

Ett mail o sen ett till men jag ser dem inte.

Vimmelbilder från helgen o jag vet minst en fotograf som borde tänka om. Tackar dock mej själv innerligt att jag håller mitt ord om att aldrig ställa upp på hans bilder igen. Han är fan urkass. Ha.Ha.Ha.

En komplimang o sen en till.. jag borde tänka på dem mer. Ta åt mej. Suga på.. Jobba på.. Fortsätta på.. Göra nåt av..

O sen ett "du är fan bland de tre snyggaste på hela stället"  eller var de "du är fan tredje snyggaste på stället någonsin" ? haha tack som fan för de. Men sen undrar man ju, vem är då etta o vem är tvåa?

Musik: Pet shop boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0