Cykeltur

2009-05-12 @ 14:46:55

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.... nej jag sa ju upp min lägenhet i januari för att jag blev sambo (jävla kärlek, ska alltid ställa till det ;)) så nu sitter jag här IGEN utan lägenhet och har smått panik! :( men men... det läser sig nog förr eller senare....

2009-05-12 @ 18:07:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30661/
Postat av: Maddiz

Heej!! Snygga bilder, du är ju riktigt bra på att fota. Du måste verkligen ha en bra kamera oxå för jag har en digital kamera men den är inte så bra att fota med...haha

Ha det så bra.

Kram

2009-05-13 @ 10:22:39
Postat av: Lajl

Linda - jaha.. jäklar då. Bor du hos päronen nu då? Ah men klart de löser sej, du hittar säkert nåt fint snart. PS glöm inte balkong. viktigt. så får jag komma upp till dej o så sitter vi där o dricker kaffe/te eller vin. oh oh oh. mys.



Madde - köpte mej en bra kamera i höstas. men hade bara en vanlig liten innan o den gillade jag nästan bättre haha o bli minst lika bra bilder då. fast klart, man har kanske mer möjligheter med den stora, som att byta objektiv o så. men annars handlar de ju oftast om vinklar o annat för att få till de. men tack o kul att du gillar dem =) kram

2009-05-13 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0