Gårdagen

2009-05-24 @ 16:40:58
'
förätt


tyvärr glömdes äggen, men de kom vi inte på förän senare, typ vid kaffet =P


grill o nypotatis


mat från gårdagen
grill grill grill
åter grill
alltid grill

igår var en riktig ätar dag
mutti, syster o jag tog shoppingtur med bilen
mutti hade köpt kanelsnäckor som vi käka i bilen
sen bjöd hon på choklad o senare glass på de
äta äta äta.... o allt jag va var törstig
o allt jag ville var längre än dit vi åkte
menmen man kan väl inte få allt här i världen
köpte två blommor i protest
syster gjorde vågen o påstod att de var mina första som jag själv köpt
yeahyeahwhatever..

senare på kvällen blev de förätt o sen grill o sen choklad igen
kanske inte så konstigt  jag mått illa hela dagen
o hade så ont i magen imorse att jag nästan inte kom iväg till jobb

annars? känner mej mest tom, eller tung.. de är typ skit samma, båda lika jobbiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0