Jag o min cykel ♥

2009-05-14 @ 22:32:15
på cykeltur, gladare än jag ser ut, för jag har solen i ögonen o därför rynkor i pannan



fy satan vad jag börjat cykla mkt. promenaderna har blivit färre, men cykelturerna destu fler. cyklar massa på jobb, men kortare sträckor. o nu på fritiden längre. en av anledningarna är att jag tänkt spara på ryggen. lixom med min packning o allt jag helatiden måste ha med mej påfrestas ryggen, de förstår jag. nu när väskan o kameran ligger i cykelkorgen får ryggen dock vila. saknar förstås mina promenader o de ska snart sättas igång igen, dock utan packning. de får lixom delas upp, antingen eller. med cykel kommer man ju också längre på snabbare tid. för yes, när jag cyklar så cyklar jag snabbt. mötte två killar idag som berätta för mej i förbifarten att de faktiskt var 30 i hastighet där jag cykla. hah, de tyckte förstås jag cykla för snabbt. schwiss.. säger de bara.

o jag är så glad så glad så glad, att jag kan vara ute igen o inte behöva döh av allergi.

lånat tre filmer av syster. orkar nog inte kolla på någon ikäll. snart läggdax. för idag har jag varit hemma hos mams o paps o fixat med papper, varit hos favvis o käkat glass, druckit kaffe o snackat en himla massa. efter de blev de hem till syster för att höra vad hon tycker om mina ideer. vi tycker så olika, vi är så olika, men jag måste ändå alltid ha hennes syn på saken. de är ett måste.

imorn är de fredag, dock jobb hela helgen. M tyckte vi kunne träffas på söndag, självklart vill jag, dock får vi se hur de blir. så svårt med allt de där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0