Ta min hand eller låt bli

2009-05-31 @ 14:50:24
sovit bort en dag på 300grader
dax att slå rekord
precis vaknat o ska vara på kalas om 20 min
hopp i kläderna
med en mage plattare än vanligt
thankyouverymuch
sånt gillas
5 kg lättare
för vad
hann ju inte ens dansa igår
men med klackar på 12 cm är ju iofs en träning i sej

pausar
måste cykla
kommer tillbax

tilbaka

frukost kl 16
en fet bit smörgåstårta
o smalheten försvann

men igår var jag het
längesedan den där känslan infann sig
kände mej brun o svarta ögonskuggan var på
o gjorde en hel del
tubtoppskläning, håliga leggings o 12cm klackar
o håret låg bra
o förfesten kul
gamla vänner är underskattade
vänners vänner
ibland gäller de bara att ha rätt folk omkring sig
o L lånade ut sitt armband till mej
armband till överarmen som jag älskar
wee wee wee, som pricken över i:et

har kommit på
nu när jag tar tjänstledigt
kan jag vara så mkt mej själv jag bara vill
kan jag ha min smycken, kläder o frisyrer som jag själv vill
vara jag
tatuera mej om jag vill
pierca mej om jag fortfarande velat
men de vill jag inte längre
men tatuera...
o ha vilket nagellack jag vill
tjoho
inga regler som hindrar en för att vara sig själv

het igår
o ändå hann jag knapptt vara ute
gick jag hem med honom
som jag iofs vill vara hetast inför
somna vi på tvären
gick jag utan att säga hejdå
jag gör så många fel helatiden
vädert är underbart o jag har mina drömmar jag aldrig kommer släppa
men de behövs två för att slå in
två två två två
en annan hand i min

öppenhet
öppna upp
för att komma in

nångång kommer de gå
utan svårigheter
jag vet

jag vet så mkt mer nu

jag är så mkt mer nu

kalas o presenter
grill, jordgubbar o annanas
sol o brun hud
sommar
o snart är det min tur
att fylla år
junibarn
vad jag önskar mej?
överraska mej!!
finns vid min sida
o visa att du bryr dej
försvinn inte

jag finns
o ni finns
nära o kära
i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter som en toppen kväll och -5 kilo ännu bättre, kanske borde satsa på 12 cm lackar istället för 6½ och den som ändå vore snygg i klänning, varför fick en del av oss en rumpa storlek L?!



Tatueringar är så vackert, men jag varnar dig för har man gjort en vill man bara göra fler fler fler!

2009-05-31 @ 18:42:24
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag har rumpa storlek L men jag struntar i det nuförtiden. jag klär mej i det jag vill. i de jag känner för. okej att jag kännt för att ha en mindre rumpa, men som sagt, koncentrera på de bra o inte de dåliga. de bra kan vara nykelben o därför tubtopp, el nåt annat, platt mage o man kan vara stolt över de? man måste hitta de bra o framhäva de. ett par ögon, markera dem o borra blicken i alla andra så att de tappar andan. hah, något! för att de finns!



jag har hört de om tatueringar. får se hur jag gör. måste känna mej 100%-ig.

2009-06-02 @ 10:21:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0