Det gäller att ha mål för att komma nånstans

2009-05-15 @ 20:42:33

här behövs fanimej inga sömntabletter
här räcker de med en bok o så poff, så sover jag

sovit bort hela eftermiddagen, typ fram till nu
illa
jag som skulle...

men ändå ger jag mej själv en klapp på huvudet
för idag har jag gjort två viktiga saker
stora saker
utan att ens hinna bli nervös/få ångest över de
de gjordes lixom bara
vilket flyt
o vad härligt
mer i denna stilen o jag kan verkligen börja gilla läget
yeah!

provade studentklänningen precis
kändes mkt bättre
det gäller att ha mål
annars kommer man ingenstans

haha o favvis vill att jag följer med på boxning på tidsag
mjo..ja.. är ju ledig o armarna behöver ju oxå sitt
så testa kan man ju alltid

en film nu, maybe?


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Boxning är så kul så de rekomenderar jag varmt! Men å andra sidan har jag börjat bli smått träningsberoende så det mest går hem hos mig men boxning är riktigt kul!

2009-05-16 @ 17:06:27
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0