Hitta ditt ljus i mörkert

2009-11-19 @ 08:11:14
igår läste jag de här på AB
idag snackar de om att hitta ljus i mörkert på tv4s nyhetsmorgon
de pratar om tända ljus, färga håret, shoppa julklappar, titt i fotoalbum fr sommaren m.m
o kramar var de någon som sa. o jag hade velat krama babe varje dag, men då han inte är här
värmer ju bara tanken på honom o allt vad han säger till mej, varmt inom mej
japp, han har verkligen lyst upp min höst
lixom nya vännen F, för vi skrattar mkt
o allt nytt jag fått lära mej här
allt de gör mej varm
o imorn får jag krama min familj
vilket jag ser fram emot enormt mkt
o igår fick jag faktiskt en kram
en en tjej på skolan
som jag inte sett p åett tag
vi har aldrig stått varann nära
men hon blev glad av att se mej
o kramade mej
de gjorde mej både förvånad o lite glad
sååå gott folk min uppmaning till er 
innan jag springer till skolan är bla... 
KRAMAS MERA!!

tjing! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Här kommer en blogg-kraaaaam!

2009-11-20 @ 13:18:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0