On tåget med MJ on spotify

2009-11-01 @ 15:15:40
Sitter på tåget från gbg till grebbe o lyssnar på MJ. Babe älskar MJ o skulle ha sett honom om han nu inte dogat Dock lyssnar jag på MJ för att även jag gillar honom men inte lika mkt som babe vilket nästan är omöjligt.

Men gaaah.. min packning. Shit. Tycker inte alls jag hade spec mkt med mej´, inget onödigt iaf.. då allt kommit till användning. Nästan. Men lixom... hur kan de ta så mkt plats? Okej.. har paps analoga systemkamera med nu o visst handla jag lite kläder o ja linserna hämta jag ju ut med tillhörande 4 flaskor linsvätska. Men måste de verkligen bli så mkt? Jag hade ju lätt velat ha  med mer.. för jag har "glömt" både sopranosboxen som jag tänkte återuppta intresset för o paps övningsböcker i teckning. Fick bara med mej en sån bok.

Shit vad jag är trött idag. Helseg. Typiskt söndagskänsla. Huvudvärk oxå. Dock festa jag ju inte igår men ändå ska man tydligen må såhär. Grått o trist verkar de vara hela streckan oxå. Måååh. Hemma om 1½timme o jag är bara sååååå kissnödig. Jo visst finns de toa på tåget, men de lukatar alltid så illa att man bara vill kräka dessutom känns de inte som om jag vill lämna mina saker obevakade. Dilemma o i-landsproblem, i know.

Tänk om man bara varit två. Om babe följt med. Fast nej så ska jag inte tänka. Är glad att jag träffat honom o de räcker långt.. men man blir ju så bortskämd efter härliga dagar tillsammans.

Yes, allt har sina plus o minus.

 ♥

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0