2a dagen i skolan

2009-09-01 @ 17:16:00
Idag har vi gjort våra allmänna val. Mina ämne förutom grafisk kommunikation är:

Kroki
Svenska B o C
Biologi
Psykologi
Religion
Tema

Hela eftermiddagen har sedan tillbringats utomhus. Gick en låååååång promenad till en "strand" jag ännu inte varit på. Där hade vi olika tävlingsgrenar. Klass mot klass. Dragkamp (vi förlora, mötte dem bästa = stora killarna som går andra året på trädesign), pankakslek, vattenbalongslek o hästskolek. Jag representera klassen för kast med hästsko, vann första kastet men blev sedan besegrad av hälsa o spa-killen sidanom. Sen fick vi kaffe o kanelbullar. Efter de var de till att gå hela vägen hem igen. Solen har varit med oss hela eftermiddagen o jag tror faktiskt jag fått färg. Varm som tusan är jag iaf nu, fast jag duschat. Ska strax iväg till skolan igen, för ikväll är de räkfrossa o prisutdelning.

Ps: Det finns en sötis på skolan o jag vill ha han. Hahahah.. ne men ja.. kul o titta. Ska titta lite extra ikväll.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Man måste spanna lite innan man bestämmer sig hihi

2009-09-01 @ 17:33:48
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0