En dag i Göteborg

2009-09-24 @ 21:58:10


Äger nu...


 ..detta finfina halsband


..rymmlig väska

 
..brun långärmad farfarströja

..ett mc-chicken-linne
..ett par grå tjockstrumpbyxor


..tre twiligtböcker


..en shopoholics bekännelser


..grafisk design

o massa bilder, gratispennor, tygväska o massa mer

Alltså gbg o bokmässan idag sen en snabb svän in på HM i hopp om att få köpa mitt smink som är slut, men tji fick jag då denna HM inte alls sålde smink o ist kom jag ut med annat innan jag sprang till tåget för att åka hem o komma hem NU!

Trött trött trött. Trött i benen. Trött i ryggen. Trött i skallen. Trött i kroppen..

Lätt värd lite vin, jadå!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: maria

shopoholics beskännelser ar jag läst.. tyckte inte den var särskilt bra.. Bara så du vet.. haha

2009-09-25 @ 13:29:20
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

meeeeeeeeeen =(

2009-09-25 @ 17:20:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0