Glad

2009-09-07 @ 18:07:07

ska spara på allt
ta åt mej
av allt bra

idag är jag gla

kom till skolan o någon sa att jag var fin
åt i skolans matsal o jag gillar dessa nya människor
vi skratta högst av alla
o idag gjorde vi en krona
till han som vill vara kung
på svenskan berömde någon mej för att jag skrev bra
på temalektionen som handlar om klimatfärändring tittade vi på film
o de känns pepp i hela kroppen
detta året kommer jag lära mej massor
detta året kommer säkerligen innebära mer förändring än jag vågat hoppas på

igår berätta pappa att jag varit med på deras kräftskiva i lördags
de de pratades en del om mej med fast jag inte var där
de saknade mej
o de pratades planer om att ALLA ska komma upp hit o hälsa på
igår ringde även gyros o vi pratade även lite om hans besök upp hit
han är så söt, han är så go... o så värd att komma upp hit.

grått väder ute o jag har småfrusit hela dagen
hösten är säkerligen här för att stanna
o jag ser de bara som mysigt
krypa upp bland täcke o kuddar
kramas o titta på film

de här kommer bli bra
idag är jag glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0