här und där und äverywär

2009-09-05 @ 21:58:35
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandas

andas in
andas ut
andas frisk luft
andas rök
från nån annan
utanför
o slippa röka själv
aldrig
o jag är stolt att jag stått emot
fast de aldrig ens varit nån tvekan
andas in
nostalgi
ta mej tillbax
till allt underbart
fast låt mej aldrig vända om
ett glas vin¨
kanske två
en saknad
en uppenbarelse
de här är rätt
de här bli bra
är de här jag vil vara
som i att stanna
i en helt annan värld
långt ifrån stressen
kom hit
i need you
o tiden får utvisa
vem som är den rätte
ska försöka
allt vad jag kan
resten hänger på ödet
jag tvingar ingen
de är dem som får komma
jag finns
om ni vill
men aldrig för att utnyttjas igen
andas
leva
jag ler
kom o var med
jag växer
o blir till

ny stad
nytt hem
ny hårfärg
ny kropp
som trivs
ny själ
som blir starkare
jag föds
på nytt
o vi får se
var jag hamnar
men en sak är säker
tillbax kommer jag aldrig att gå

Kommentarer
Postat av: Nelly

Tummen upp!

2009-09-06 @ 21:38:03
Postat av: Lajl

=)

2009-09-07 @ 17:54:59
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0