Jiiihaa!

2009-09-27 @ 12:38:21


Wooohooo
fick dansat igår
blev utgång
o två ragg
haha
inte jag
men dem
på mej

konstigt de där
va ute med de från skolan
men var knappt med dem
utan de va de icke-studenterna
jag fick bästa kontakt med
lite synd de där
att de är så mkt enklare
med dem som inte går där
att de som går där..
att jag inte passar in
med dem
fast en del finns ju
men ändå
jag hade hoppats på mer
o de är kanske de som är felet
att jag velat ha dem annorlunda

fast F är ju go
o jag blev en annans idol igår
han skrev de tom på facebook
på sin statusrad
"L A är min idol"
de ni
de är ju på facebook de händer
muhahahhaha
så de är väl bara till bocka, buga o ta emot
hah

men de här att bjuda i baren
jag gillar de inte
jag gillar inte när de är en kille som bjuder
man känner lixom sej skyldig då
att hänga med honom hela kvällen
eller jag gör iaf
så sluta bjud mej
jag måste få springa omkring
hahaha..
jag måste checka läget
överallt

o sen kom han lioxm igen
o fråga
om han fick bjuda på en nypa frisk luft
jotack hade jag behövt
men nu dansa lixom jag
svitt som fan
men ändå
dans dans dans..

o alla tror verkligen att jag är 20... jaja okej då, tss

pusshaj


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som om du har kul sötnos ; D

2009-10-03 @ 21:35:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0