lost

2009-09-18 @ 20:47:10
förvirrad som fan
ute eller inte
umgås eller låta bli
fram eller bak
ja eller nej
jag är rädd
rädd som fan
går jag i samma spår
de här känns annorlunda
men ändå så igenkännande
en fantasi
som inte finns
en missuppfattning
vem är du
vad vill du
mej
små ord
jag ser dem
jag hör dem
jag markerar
eller borde jag kan ske låta bli
jag vill inte luras
igen
jag vill inte gå
på samma lögner
säg mej sanningen
eller låt bli
att pilla in
de där lilla
som blir stort
i mina öron
i mitt hjärta
i min själ
jag är värd så mkt mer
än att bli lurad igen
när lär man sej
att se sanningen i vitögat?

borde jag kanske förlora mej
nån annanstans
inatt
men till vilken nytta

ja till vilken nytta
o till vilken vinning`

hjälp mej
snälla
hilfe bitte
please!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De låter inge vidare de där L, låt ingen behandla dig illa. Du är toppen och ska behandlas där efter så jag säger JUST GO GIRL!!

2009-09-18 @ 22:01:27
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0