Oooops!!

2009-09-16 @ 10:56:56
Hahha jag är inte klok...

Har redan varit i skolan o är hemma igen. Glömde nog huvudet hemma. Idag var de tänkt att jag skulle chocka Frida med att vara klädd i färg. Yes, hon har påpekat min mörka klädsel ett antal gånger. Men de går lixom bara inte med annat. Svart o kanske någon färg som bryter av. Men att utesluta svart helt o hållet är nog omöjligt för min del. Känner mej lixom inte bekväm i annat.

Men iaf.. fast jag var uppe med tuppen på min sovmogonsdag så fick jag springa till skolan. Springspringa upp för den rysligt branta backen. Ja ni kan ju själv tänka er hur de sett ut. Men är man stressad o ute i sista sekund (som vanligt, fast jag var uppe med tuppen) så vad ska man göra?! Vilel ju inte komma fösent till mötet o behöva stiga in med allas blickar på mej. Nejtack! O detta onsdagsmöte har jag ju missat förr. Så de var lixom till att springa. O när jag kommit uppför backen vände jag mej om o upptäkte två grabbar efter mej. Alltså vart jag ju inte sist. Damn. O när jag sedan kommer in i byggnaden o tittar ut genom fönstert såg jag att han är en av de två. Haha. Din jävel svor jag o gömde huvudet i famnen som jag vet inte vad.. japp, just i den positionen kom jag på att jag stod omringad av människor i en kö o den som såg mej nu förstod nog inte alls vad jag höll på med o så skämdes jag för de oxå. Haha.. de ena leder till de andra.. svettades dessutom som en gris i min kofta efter spurten uppför backen. Menmen.. jag fick mitt kaffe o hittade nån från klassen o slog mej ner. Mötet började 5-10 min efter. Alltså hade jag inte alls behövt springa. Gaaaah. Hade dessutom fått ett meddelande av en annan klasskamrat som frågade om vilken sal vi hade sedan o då kom jag på att jag även glömt mitt schema hemma. Fick fråga nån andra o när jag sedan begav mej till andra byggnaden o läste på anslagstavlan såg jag ju att de va en hel timme till lektionen börja. Mååååååååååååååååååååh..

..alltså gick jag hem o är hemma nu för att hämta mitt schema. O på vägen hit mötte jag hans vän som hälsade "tjenna" o jag hälsade tillbax precis likadant med ett "tjenna". Hahaha... omg jag är fan inte klok, jag säger ju aldrig tjenna.. vad fan är de med mej... kunne jag inte sagt ett vanligt hej o hört som normalt folk. Hahah.. men jag är glad... nu är jag ju nästan lite kompis med hans kompis.. Hahahhah...  o nu ser jag att jag måste springa till skolan igen, gaah denna tids-stress, att jag aldrig lär mej, haha.

Puss kram / L ,12 år

Kommentarer
Postat av: maria

Haha.. L,12år...



Men detta är väl du i ett nötskal.. eller?

2009-09-16 @ 17:07:24
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

ja... jag är ju uppspelt som en 12åring. muhahah. o ja, de är jag i ett nötskal, vissa saker förändras aldrig =P

2009-09-16 @ 17:23:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0