spänning

2009-09-11 @ 16:07:49
igår mötte jag hans blick, två gånger
idag har jag inte alls sett honom =(

haha.. känner mej som 12 år igen
lite pirr i magen..

dock vet jag nog vad han heter nu
för en tjej i klassen sa på skämt att jag ju kunne satsa på honom
efter hon nämt nån annan som jag inte alls är intresserad av
åååh... jamenjagärpå.. hahha

får se.. jag är med o gör skoltidningen
så maybe jag gör nåt repotage om något som kanske intresserar honom
eller inkluderar.. haha.. vi får se, vi får se..

annars så har vi lekt med bokstäver både idag o igår
två o två skulle vi göra våra egna typsnitt
alla fick vars 5 bokstäver som sedan skulle sättas ihop till ett alfabet
snacka om att vi var grymma när 4 av våra 5 blev valda... woop woop

nästa vecka ska vi börja på en bok
skriva o designa
spännande..

nästa vecka igen ska vi iväg till gbg o kolla bokmässan
så mina gbg-vänner.. har ni tid över så tar jag gärna en fika el öl med er
fredagen den 25e alltså

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0