Om jag kunne få bestämma...

2009-09-15 @ 07:28:37
(..hade jag varit lycklig)

fick en jävla stöt genom en lampsladd igår när jag skulle släcka. läskigt(*). var rädd hela kvällen efter de. våga knappt tända eller släcka.

gaaaaaaaaaah.. tror de spökar här. allt går iaf åt hell. rullgardinen paja ju första natten. släppte i fjäderna o föll ner med ett brak utan att vi nuddade den. sen duschen.. den paja. o vad är de mer? de är så mkt mer att jag inte kommer ihåg.. varje natt är de iaf mardrömmar..

o jag trivs ju här egentligen, så de är inte de.. att jag inte.... trivs

jaja.. idag är de båtutflykt till vackra öar. har dock inte förstått vad vi ska göra än.. men de är ju bar att hänga på.

har packat min matsäck..

o igår. de är ju många med mej som redan läst svenska B o inte ska vi behöva göra det igen. därför har de startat en ny tema-grupp. denna grupp är dock inte bestämt i tema än så igår fick vi komma med förslag. o jag hoppas verkligen de blir antingen foto eller klädsömnad. hoppas hoppas. lite roligare än de jag redan har i andra temet, klimatförändring, gaaaaah. jag är fan skit kass på de. igår prata vi både om sveriges o EUs mål.. jaha... o hur insatt är jag? fan vad jag är dålig...

dålig männsika som inte är mer intresserad av mitt eget bästa. om själva uppbyggnaden till allt..

jaja. ett ämne jag däremot snart kommer kunna vara med att diskutera är twilight. började nämligen på första boken igår. o hon lixom jag har precis börjat ny skola. dock flockas inte killarna runt mej på samma sätt som runt henne. gemensamt är dock den snygga pojken som inte är bra för hälsan..

ååh idag. han ska med. o jag vill vara så söt att han inte kan släppa mej med blicken. "le med hela kroppen" o allt kommer ordna sej. men de är svårt.. jag är så långt ifrån.. jag är så grå.

o mina jävla hudproblem. jag blir så trött. inte ens smink kan gömma o trolla bort.. mina svarta ringar under ögonen, mina äckelfinnar som bara ploppar upp fler o fler.. så stora att de gör ont... hur ler man då lixom, när de gör ont?

depp, ja... men jag vill inte. de var inte så här de skulle bli...

när ska jag få bestämma.... över allt mitt eget?

__

(* läskigt som negativt typ skrämmande, inte positivt typ spännande som de tydligen tolkas i vissa delar av detta land. mmm de här med dialekt o likadana ord som inte betyder samma kan vara svårt ibland. varför är skånskan så svår att förstå av andra när vi typ fattar allt vad de säger? ibland blir jag trött..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0