Grå söndag

2010-04-04 @ 11:20:36
Regnet smattrar mot mitt fönster.. ligger fortfarande kvar i sängen o vill ligga här hela dagen utan att röra ett finger. Dock kommer de gäster hit kl 14 så allt spricker redan där. Dessutom lämnade jag kvar några saker hos syster igår som jag måste hämpa upp idag för att få med mej de hem till grebbe imorn. Hur vet jag dock inte. Lär ju inte va så smart o köra bil idag. O att gå i detta regnet känner jag inget vidare sug för. Menmen de löser sej. Hoppas syster kommer hit.. muhahha.. sa den lade. Tack o hej. Bilder kommer kanske sen... om där blev nån bra.. fota knappt. Bara hemma hos syster.. o kameran är som sagt där. För jag hade ingen väska igår. Hahha kan ni tänka er... ingen väska o alltså inte massa skit att bära på.. jag som alltid har massa.. haha.. skönt!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Avsluta påsken hos mig hjärtat

2010-04-04 @ 12:26:12
Postat av: LaLizita

Eller hur är det en riktig skitdag idag! Nästan skönt att man sitter inne o jobbar o tjänar pengar! :)

jag vill gärna se foton sen!

Kram

2010-04-04 @ 14:10:47
URL: http://Http://lalizita.blogg.se
Postat av: maria

fattar int ehur du klara dig utan väska! crazy! du som jämt har halva hemmet med dig ut!

2010-04-04 @ 23:34:12
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Sv: jaaaaa! Dem e ju hur söta som helst :)

2010-04-05 @ 08:50:17
URL: http://Http://lalizita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0