Krokimodell

2010-04-28 @ 20:33:14



Idag saknade vi modell på krokin vilket ledde till att vi själva fick stå modeller. Dock inte nakna som tur var. Ändå tänkte jag "nä fy fan.. aldrig." Men ställde ändå upp på sista.. för att slippa rita. Hahaha.. man är ju inte osmart. =P Dock fick jag ett litet skrattanfall när gick fram o alla tittade på mej. Så så himla fraligt var de ju inte. Dock hade jag promlem med balansen. Hahah tänka att ramla när man har båda fötterna i marken. Fast de hade jag ju iofs inte, ena foten var på golvet o andra på en "bänk".. o jag hade typ all tyngden endast på den foten på golvet.. men de tror jag inte syntes.  De känndes iaf som jag vajade jätte mkt men F hade visst inte märkt nåt o säkerligen inte de andra heller. Jaja.. kroki-yrket är dock inget för mej. Varken som modell eller tecknare.. hahah. Jag blir typ bara sämre o sämre. Kan inte ens hålla pennan rätt. =P

Shit, på fredag är de valborg o på lördag är de 70-tals fest på skolan. Jag har typ inte firat valborg sen jag gick på högstadiet.. o maskerad är sällan något jag går på. Men ska jag verkligen vara så tråkig att jag bangar båda? Jag behöver ju få komma ut o ha lite kul ju. O snart är skolan slut vilket innebär hemflytt o jobbehelger. Ja de är satan vad tiden går snabbt. Har mailat med min chef både igår o idag. Igår för att jag behövde ett arbetsbetyg o idag för att hon svar o fråga om mina planer o påminde mej om att min tjänstledighet snart var slut. Åååååååååååååh... jag vill inte.. jag vill inte tillbax dit. Samtidigt så behöver jag ju pengar. O jag klarar nog av att låtsas att de bara är ett "sommarjobb".. men när ska jag hinna vara ledig? Jag är trött.. mkt trött. Trött på att jag inte planerat bättre o fortfarande bär på denna oro o ständiga fråga.. vad ska de för helvete bli av mej?

Har inte kunnat sova de två senaste nättrena pga oro för att jag inte ska hinna med att fixa arbetsproverna innan sista datum. Har fortfarande ingen klar ide om vad jag ska göra, vad mina två serier ska handla om. O sen ska jag hinna framkalla oxå.. shit.. jag är så nervig.. hur fan ska jag hinna? Vad fan ska jag göra? Jag vill ju så gärna.. bli antagen o få lära. Men hur fan kan man då känna sån press.. lixom jag söker för att lära men ändå vill jag visa att jag redan kan o är bra. Men behöver man lära då? Behöver man en plats då om man redan är proffs? Naturligtvis inte o naturligtvis är jag inte proffs.. men jag vill.. o jag nästan kräver de själv. Fan.. jag måste släppa på mina krav.. jag måste nöja mej med.. med? Ja med vadå? Damn.. när ska jag bli bra? När ska jag klara av?

O när jag flyttar "hem", var fan ska jag ta vägen? Jag har ju inte min lägenhet kvar.. men jag har jobbet kvar.. alltså måste jag till trelle.. men att bo hemma hos mor o far vid min ålder? Va fan.. de går ju inte.. Men kan ju samtidigt inte skaffa lägenhet om jag inte vet på vilken skolan jag kommer in på i höst. En sommar.. o de kanske går.. att bo hos dem.. om de går med på de.. om de orkar med mej.. om de har plats. Var ska jag lixom göra av alla mina grejer? Jag får bo hos bebi säger han.. men jag vill inte tränga mej på (o så får jag inte heller säga för då blir han arg/ledsen men ändå..) jag kan ju inte bara klampa in hos honom.. mina grejer får ju inte plats där heller så de blir ju ingen långvarig lösning. Vill vara honom nära.. men ja.. jag måste ju samtidigt ha mitt space. Shit.. de här är ju inte alls genomtänkt av mej.. bara 3 veckor kvar.. var fan ska jag ta vägen? Hur fan ska jag kunna sova inatt o nästa natt o nästa igen.. när jag har så mkt att tänka på.. när jag är helt förvirrad o inte alls ser nåt vidare ljus i de här.. att lixom gå tillbax... de blir ju som en smäll på käften... jag vill inte..

Så har jag verkligen tid (o ork) att gå på festen? 70-tal? Vad hade man på sig då? O vad har jag i min garderob? Känns som alla planerat detta sen i höstas. Jag visste fan knappt att de var DENNA helgen. Jag vet fan knappt nånting. Bara lost lost lost..

Hohojaja.. allt ordnar väl sig en da..

I hope!


Kommentarer
Postat av: Ida

Kram tillbaka på dig ♥



Fin header du har nu förresten, har inte sett!

2010-04-28 @ 20:34:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: babe

inda: "Jag får bo hos bebi säger han.. men jag vill inte tränga mej på (o så får jag inte heller säga för då blir han arg/ledsen men ändå..) jag kan ju inte bara klampa in hos honom.. mina grejer får ju inte plats där heller så de blir ju ingen långvarig lösning. Vill vara honom nära.. men ja.. jag måste ju samtidigt ha mitt space" Sv: Om jag tyckte att du skulle vara påträngande eller jobbig för jag här hos mig så hade jag ju inte sagt att du kan ha min lägenhet så mycket som möjligt oavset bad det fallert om jag e hemma ellee ej

2010-04-28 @ 22:38:01
Postat av: frids

vännen jag ringde dig igår kväll för att jag tänkte att jag kunde komma ner med klänningen, för jag pallar inte stå ock knacka och du inte öppnar(jag har ju varit med om det tssss), men jag kan ta med den sen, antagligen kommer du svara nej haha, för det har m gjort när vi ska ut, men hon gillar ju sin t-kläder,men den e 70.tals, mamma hade den och sen ett band i pannan, nice nice nice.

men o du inte vill gå ska du inte tvingas, du kan följa med ut sen.

2010-04-29 @ 07:13:12
Postat av: maria

Tjoho Kott! Don´t worry, be happy. Allt löser sig till slut. Your stuff kan stå kvar i min källare. Kräm

2010-04-29 @ 09:54:50
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Nelly

Jag har varit i exakt samma sits :) Fick flytta hem till mina föräldrar över en sommar och lite till.. Men det funkade bra eftersom jag visste att det bara var kortvarigt! Mina grejor hysde jag in i ett magasin och betalde en liten slant i månaden, inga problem. Så ta det lugnt, det fixar sig. Dessutom tycker jag att du ska gå på den där festen, annars sitter du hemma och tänker för mycket och mår sämre.. Kram till dig!

2010-04-29 @ 11:19:55
Postat av: Lajl

Tack så mkt för att ni är så snälla. Jag ska försöka lugna ner mej... men känns lite jobbigt för tillfället. KRAMKRAM

2010-04-29 @ 12:21:42
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: babe

gumman jag har en källare oxå som du kan ha dina saker, =)

VIll bara att du ska känna dej glad med allt och vill göra dig lycklig hjärtat! PUSS my love

2010-04-29 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0