Kyssförbud!

2010-04-06 @ 10:42:46



Köpte bla Aftonbladet för att ha något att läsa på tåget igår. O kolla in notisen jag hittade på andra sidan precis efter jag pussat hejdå till min bebi på malmö centralstation. Hah.. tror SJs förseningar beror på annat, men vad hade lixom hänt om de införts o man pussat sin käraste.. hade man inte fått åka med då? Skulle de stått o sollat bort vem som fick hoppa på o inte.. hade där gått poliser för att checka? Hade de inte bara blitt ännu mer kaos ist?

Allt jag kan säga är mer kärlek åt folket!! O speciellt när man åker från sin käraste, då vill man ju få allt man kan innan man skilljs åt. "Hångla bör man annars dör man" som jag alltid sa förr. Okej att råhångla offentligt är kanske inte så jättetrevligt för andra.. men en puss/kyss borde ingen få förbjuda.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kärlek år folket gumman!

Kärlek till dig i mängder.

Du gör mig lyckligast av ALLA!

2010-04-06 @ 11:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0