Raindrops keep falling...

2010-04-21 @ 16:17:24


Dax att färga håret kanske? JA! (Ljus utväxt gör att man ser skallig ut o jag som redan har så tunnt hår, gaah). Har hårfärg o tänkte faktskt färga igår men då gick ju tiden åt till annat... bla att vara arg, orolig o må dåligt. Men jag jobbar på att må bättre.. så onödigt att må dåligt.. när man kan må bra.. men ja.. ibland är saker o ting inte så enkla som de hörs. Ibland kan de vara många småsaker som tillsammans blir för mkt. Men jag jobbar på de.. att få bort de o att inte bry mej.. att focusera på annat.. min energi behövs till så mkt annat.. o jag vet... att jag kan.

Mörka moln på min himmel.. var precis ute o gick.. smådroppa när jag starta.. övergick sedan i solsken, svitt i vinterjacka.. kom jag hem o regnet börja ösa.. en timmes promenad hann jag.. blir kanske en till i kväll.. vi får se.. hade iaf inte suttit fel..

Kommentarer
Postat av: frids

kanske färga i närheten av din egen, och tunnt du har väl inte tunnt, nu får väl ta och ge dig haha.

2010-04-21 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0