Remind me..

2010-04-20 @ 12:05:45


Totalt depp de tre senaste dagarna. Saknar mitt bollplank, behöver honom verkligen nu. Men en månad kvar.. jag borde kunna stå ut. Dessutom vet jag ju inte riktigt om jag vill att de ska ta slut här.. vad händer lixom sen? Jag vill inte tillbax..

Kollat på jobb idag. Inte letat.. för jag har inget funnit.. men jag har tittat.. jag har iaf tagit mej tid att läsa igenom lite smått. Men paniken växer.. vad ska de bli av  mej.. vad vill jag bli o vem fan vill ha mej. Fel tänk.. men så himla lätt att hanmna där..

Kollade igenom min blogg.. förra våren o i höstas.. jag var så mkt lyckligare då. O jag måste hitta dit igen.. eller en annan väg.. jag måste ta mej ur de här..

Jag letade efter en låt o fann många.. jag förstår att de är en del av allting.. att jag lixom tappat bort musiken som var en del av mej innan. I nästan varje inlägg hade jag en låt.. de har jag knappt haft de senaste månaderna. Musik o bild var mitt stora... nu är de knappt något av de. Jag måste återuppta..

Har legat i sängen o frusit hela förmiddagen.. strax dags för skoltidningen.. jag har inte gjort min intervju än.. men ja.. kan fixa den i veckan.. bara inte idag..  idag måste jag hitta mej själv så jag kan överleva sista månaden..  o saknaden av människorna som betyder allt där hemma..


Kommentarer
Postat av: Babe <3

Gumman! När du är så depp... Jag vet du har svårt för det som du nämt, men jag vill att du ska känna dej trygg att snacka med mig om hur du egentligen mår osv. Ibland när jag frågar dig så säger du oftast "helt okey" tala ut med mig gummman, jag vill att vi ska vara öppna mot varandra sp vi kan finnasn där för varandra n'r den ena inte mår bra elelr har många tankar. det hjälper alltid att tala ut o få höra en annans åsikt o pepp =)

Love 2 u babygirl

2010-04-20 @ 12:32:07
Postat av: Nelly

Din babe är klok :) Och grym låt med Franz.

2010-04-20 @ 22:59:55
Postat av: Lajl

eller hur nelly, låten är grym =)

2010-04-21 @ 08:08:27
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Caroline

God morgon,

Din babe verkar vara en riktig klippa. Ta vara på honom!!! Min babe är väldigt bra på att lyssna och komma med kloka råd när man själv inte tänker riktigt klart och det har varit och är guld värt. Vad skulle jag gjort utan honom?!



Kämpa på, snart så kommer en ny dag när solen lyser. Kan vara svårt att förstå en grådassig dag, men så är det faktiskt.



Kram

2010-04-21 @ 08:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0