Slösa slösa slösa..

2010-04-03 @ 16:36:51
Ja vad ska man säga. Skåne är mitt hem o de är här jag trivs bäst. Tiden har gått alldeles för snabbt. Redan lördag idag o på måndag fm åker jag "hem" till grebbe igen. Buhuuu.. jag vill stanna lääääääääääängre.

Ändå har jag hunnit..

Onsdag:
Mys hos bebi i Malmö

Torsdag:
Vakna upp hos bebi. Sen shopping i Malmö med favvis. Hem till syster o hennes pojkvän i trelle tillsammans med bebi, käkade planka o drack vin, kolla på tv o mös.

Fredag:
Vaknade upp med bebi, chilla. Åkte hem till Anna, Mange o Isabell o kolla deras nya hus. Hem till mamma o pappa o hade minikalas för mamma.. tillsammans med bebi, bror o syster med pojkvän.

Lördag:
Vaknade upp med bebi. Körde "hem" honom o sedan vidare till stan för att möta upp syster. Träffade kusin. Shoppa o fika. Precis kommit hem o sen är de party ikväll. Woohoo!!


Shoppat
- vit skjort-tunika
- vitt långt baslinne
- svart långt baslinne
- svarta bastights
- lila luvtröjjacka, i hipphoppmodell, hahah (svårt att förklara)
- svart jacka/kavaj med guldknappar (svårt att förklara)
- två kajalpennor
- två ögonbrynspennor
- puder
- mascara
- klänning
- nätstrumpbyxor
- tre par örhänge
- hårband
- grå mjukis/sovbyxor
- svart slimunderkjol (som knappt går att andas i, muhahha..)

2 fikor, 1 middag ute..

Uhh vågar inte räkna på hur mkt pengar jag slösat bort de här dagarna.. vill icke veta.. o vågar inte ens tänka på hur jag ska orka asa med allt upp till grebbe.. men de löser sig.. de gör de alltid.

Nu lite music för att få igång peppen till ikväll.. dax att bestämma vad man ska ha på sej oxå kanske.. Måååhåhå.. ett lycka till hade jag behövt =P

Kommentarer
Postat av: frida

ohh käre välrd , hur ska du få plats med allt i din lilla lilla väska, du får nog ta en stor rejäl haha, själv har jag med köpt, men även lite vårkläder ska med nu.

2010-04-03 @ 19:58:57
Postat av: LaLizita

Åååh, vad härligt med en massa shopping! :) Precis min stil :) Bra jobbat!



Hoppas du får en kul kväll! Vart ska ni gå ut?? Tyvärr får jag stanna hemma eftersom en heldag på jobbet väntar imon.. :( Men jag fick mitt party i onsdags, det får räcka :D



Kramkram

2010-04-03 @ 22:33:45
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0