En slags utflykt

2010-12-10 @ 18:44:35


Så nära men långt ifrån...

Ja vi trodde oss veta vägen till XXXLutz, för vi såg ju stolen.. men hur fan kom man över den stora vägen? Efter att ha gått o virrat ett tag ringde jag paps som kan o vet allt. Han förklara o vi kom fram. På vägen dit korsade vi en skylt som sa sig leda hem. Vi tar den vägen hem sen bestämde vi. O sagt som gjort svängde vi dit skylten pekade på hemvägen men gick en ännu längre omväg o hamnade tillslut på värnhem. Där passade vi på att gå inom en hälso affär o köpte nåt preparat som ska hjälpa mej mot min värk. Sen vidare till systemet för att köpa en flarra vin.

Fredag idag, vilket betyder kyckling o vin till idol, men me tanke på vår stora lunch på XXXLutz, grilltallrik med bla kycklingfile, rumpstek o kotlett lär vi inte behöva äta nåt förän middagen hos bebis mor imornkväll, hah. Fast de va gott, himlans gott.. o de bästa me hela stället.. för IKEA är ju så mkt bättre.. enligt mej iaf. Bebi gillade stället, men jag hejar som sagt mer på IKEA, som låg där innan.

Om vi köpte något? Jo jag köpte en fin vas för bebi handla ju blommor till mej innan i veckan men precis som förut har vi ju aldrig haft nåt att ställa dem i. Så idag slog jag slag i saken o köpte en fin vas. Fina blommor ska ju ha fin vas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0