I'm right over here, why can't you see me

2010-12-21 @ 20:34:04

säkert - dansa, fastän

"jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals"

där din axel blir till hals.. måste vara det mysigaste stället..
att lukta, andas, finnas..


robyn - dancing on my own

"Somebody said you got a new friend
Does she love you better than I can
There's a big black sky over my town
I know where you at, I bet she's around
Yeah I know it's stupid
But I just got to see it for myself

I'm in the corner, watching you kiss her (Oh oh oh)
I'm right over here, why can't you see me (Oh oh oh)
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home (Oh oh oh)
I keep dancin' on my own
(I keep dancin' on my own)"

jag vet precis hur det är att vara där
det passar så rätt
hur allt vara förut
innan jag träffa bebi

jag dansade

ibland sågs jag
ibland inte
ibland togs jag hem
men aldrig på riktigt

jag dansade o dansade
mest för mej själv

o det var inte förän ni var för fulla
o nästan ramlade över mej
som ni såg mej
med era rödsprängda fylleögon

dagen efter fortsatte jag dansa
men ni var för bakis för att se

för det fanns alltid nån finare
o bättre..
någon som fick stanna
men inte jag

ni tog mina drömmar
jag gömt
o vände ryggen
o gick..

I'm right over here, why can't you see me


..med någon annan

o jag fortsatte dansa..
för mej själv..

"jag ska dansa fastän hjärtat brister
ska dansa fastän hjärtat brister
dåliga bandet jag tycker inte om er
men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer
spela nåt som alla kan jag kan berätta nåt som alla kan
är ni med mig syster, bröder
dansa för att hjärtat blöder"


Kommentarer
Postat av: dennis

?

2010-12-21 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0