Katastrof trött

2010-12-21 @ 21:00:30
Ramlade in på några fotobloggar. Gaah, jag vill oxå, kunna. Jag vill oxå ha tid att leka med min riktiga kamera.. så längesedan. Fy tusan så dumt.

Har typ knappt tid för att plugga om dagarna.

Man kan ju då fråga sig vad jag gör istället?
Vad ska jag säga.. idag till exempel.. jobbade jag.. hah.. gick hem vilket tar tid o sen väl hemma stupa jag i säng..

Ja de är där vi har de.. så satans trött nu förtiden.. sista året har vatt helt katastrof. Vad hände egentligen i grebbe? Vad hände egentligen efter jag fick den där sprutan o blev sjuk? Jag som har haft svårt o sova innan.. kan nu somna var som.. när som.. kroppen slutar lixom bara att fungera. Den blir 100kg tung.. omöjlig att bära.. o sen bara ögonen sluts o jag somnar o väldigt få saker kan väcka mej. Jag som vakna av minsta lilla innan.. K A T A S T R O F..

finns det inga mellanting?

Det blir lixom som ett handikapp.. att somna bort o inte hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0