Lillejulafton

2010-12-24 @ 00:00:02


Kallt ute


mys inne..


Bebi fick en julpuss på sitt paket från mej ;)

Bebi fick:
parfymer (som han hade önskat sej)
whiskey (som han tycker om)
brandvarnare (för att jag bryr mej o för att man måste ha)
byxor (av min familj)
tröjor (av min familj)

Jag fick:
massor av tjockstrumpor (precis som jag önskat mej)
presentkort på massage (precis vad jag behövde)
sjal (precis som jag ville ha)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Snötäcket på bebis balkong ramlar snart över kanten.


Gick (pulsade) ner till entre o köpte de sista klapparna. Väntade på en buss som tog för lång tid. Gick ist till konserthuset där två  bussar körde förbi oss o vi sedan åkte med den tredje till trbg. Lämnade sakerna hos syster.
 

Gick ner till trbg-city o köpte de sista. Tog en fika. Gick hem till syster o A igen.. 
 

Käkade o drack gott. O spelade bingolotto men vann ingenting.


Nära skjuter ju ingen hare fast jag så hiiiiiimla gärna hade velat ha den där volvon ;)

O nu har jag blitt förkyld för att syster hade blommor jag inte tålde. Men de är smällar man får ta när man är känslig. Haha.

GOD JUL gott folk ♥


Kommentarer
Postat av: dennis

Jag var ju bara EN ifrån att vinna cyklar till oss haha!

2010-12-24 @ 00:35:23
Postat av: Lajl

ja cyklar el bil, whatever.. ruttet att vi inte vann nåt ;)

2010-12-24 @ 09:55:11
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: dennis

Du har vunnit mitt hjärta ;)

2010-12-24 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0