Scheisse på snön o en vit jävla jul!

2010-12-23 @ 12:49:04
Inställda tåg o inställda bussar.. vi har hört det förut, men blir lika förvånade varje gång.

Hur kan det snöa så mkt?

Finns det något snökonto som samlat sig tjockt nu när det inte har snöat på typ tio år?
Är folk äntligen glada nu när de får en vit jul?
Är det detta de gnällt om.. lite svårt att tro när de fortfarande gnäller.. men nu på att trafiken inte fungerar som den ska. På tågen o bussarna som inte går. Men hey.. de är inte deras fel... allt är ju snöns fel. Det skottas o röjs men de kommer ju bara mer o mer snö.. EN VIT JÄVLA JUL. hah. Där får ni.

Glad att jag inte jobbar idag..

Men ut måste vi.. ute var vi.. o köpte frukost.. nära till affären men svårt ändå. Men jag klagar inte.. inte allt för mkt.. jag är glad att jag inte jobbar. Att vi inte har några tider att passa. Mer än att hinna med.. köpa de sista klapparna o sedan hem till trbg. Om det går. Om bussarna går.. o kommer fram.. blir det middag hos syster ikväll.

Nu under förmiddagen har bebi o jag myst med varma bullar, kaffe o nypressad juice. Lyssnat på Jöbacks julskiva o bytat klappar. Jag fick bla ett fint rim o "presentkort" hos en massör... wohoo!! Jå jävla behövligt.

Lite julstäd nu innan vi sticker. 

GOD JUL i all stress mina kära vänner.
KRAMAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0