Smuggelgods o grillning i källaren

2010-12-31 @ 10:36:35
Två articklar jag föll för igår när jag läste kvp..

Den ena handla om smuggelgods i danmark. O detta smuggelgodset var inga ciggaretter, sprit eller liknande utan det hela handla om GODIS. Danska butiker säljer smuggelgodis från sverige pga deras höga sockeravgift. Menmen.. drog som drog.. jag hade önskat det var helt förbjudet med detta gift.. så man inte kunnat äta sej fet o ist kunnat hålla nyårslöften såsom "sluta äta godis" lätt som en plätt.

Den andra lilla notisen i tidningen handla om en rökutveckling i ett trapphus i malmö.. inte så kul de.. men själv orsaker verkar ha varit att någon grillat i källaren.. hahahha.. vem fan grillar i källaren lixom?! Haha.. jag fick mej iaf ett gott skratt..


Kommentarer
Postat av: favvis

Jag lukta rök i trappan hos Håkan för några månader sen.. Fatta inte var det kom ifrån.. förren jag sniffade lite närmare en lägenhet.. Ringde på för att se så det inte brann.. Det var två danskar.. Såg väldigt förvånade ut när jag frågade om det brann.. Nä då de bara grilla.. Precis som om det var hur normalt som helst.. Haha.. Tänk att grilla i en liten etta! Suck.. Danskar!

2010-12-31 @ 18:14:31
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0