Helgen med bebi

2010-02-22 @ 12:42:02



Har haft en underbar helg med bebi. I lördags var de häng i malmöcity. Shopping till bebi, jeans, kofta o sjal. Så fin så fin han blev (är).  Försökte lura på honom en jeansskjorta, för att de är så jävla snyggt men de va inte hans stil... vänta bara säger jag.. snart har han en, muhahha. Sen blev de fika me laffe o scones för att fylla på med energi efter de, lite style produkter till mej o mitt hår på åhlens o promenad hem till bebi.. dock hann vi in om kyrkan på hemvägen. Ja men varför inte.. turista i sin egen stad, vem gör de o man är ju aldrig i kyrkan annars direkt, ingen av oss hade varit i denna, st pauli, stor o vacker. Jag älskar detaljer o va finns de egentligen som är mer detaljrikt än en kyrka med alla dess målningar med mera. Ville även få lite stämning till fotoprojektet till utställningen med skolan i grebbes kyrka. Så de va najs. Hemma hos bebi blev de vila, matlagning o melofdifestivelen. Hahah.. timotej, omg, säger inte mer. Darin var bra, var värg de mesta rösterna.

Söndagen spenderades i trelle hemma hos bebis mor o hela släkten var där för att fira bebi. Nervös var jag, lite .. men de va ju hur goa som helst. Digga farmorn, en liten tant med krut i. Hehe.. men alla var trevliga o matan var god. Mmmmm..

Nästa helg blir de middag med mina föräldrar o syster o hennes pojkvän. Najs de me. O imorn blir de nog bio, bebi o jag ska se farsan. Kulkul =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Och ändå var det ju inte "hela tjocka släkten" utan bara 4 av 6 syskon som träffades.. ^^ det skulle isåfall även innefattat hela släkten i Schweiz och resten av syskonen och syskonbarnen, haha! Vi hade fyllt den där restaurangen på ett kick ; D

2010-02-22 @ 14:35:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0