bla-ha bla-ha

2010-02-02 @ 18:08:33
Snö snö snö snö... jag hatar snö. O jag börjar dessutom bli lite orolig.. för hur mkt snö finns de? O har de inte tänkt hålla upp snart? Gaaah.. tänk om bebis tåg eller nåt ställs in.. tänk om jag inte får träffa honom denna helgen heller?

O min yrsel.. den kommer o går o idag har den verkligen satt sej. Vad händer? Lågt blodtryck undra mamma o bad mej gå till vårdcentralen för att kolla upp de. Men nej.. jag hatar gå till läkaren o speciellt här där man måste ta sej till en annan stad med bussen. Jag hatar buss.. o jag hatar att ringa sådana där samtal då man måste beställa tid. Damn. Men jag förstår.. att om de inte är bättre imorn så MÅSTE jag dit.. fan. Säg att jag mår bra imorn.. säg att jag mår bra..

Bebi fråga om jag har ätit.. lixom F, o ja de har jag.. men för säkerhets skull så krängde jag nån skorpor nu.. vilket jag ångrar.. för nu mår jag bara illa. Damn.

Sova sova sova.. orkar inget annat.. o jag som har så himlans mkt i skolan. Gnäll gnäll gnäll.. jag förstår att jag inte alls är kul.. men de är inte detta heller..

de är fan som en ond cirkel..

jag är yr, jag går o lägger mej ,jag somar för att jag är trött för jag inte kommer ut för att jag vägrar i detta kalla väder o får jag inte frisk luft blir jag kanske yr o jag  måste vila o jag somnar.. osv osv... blablabla..

GONATT!

Kommentarer
Postat av: maria

Åh.. jag känner mig oxå som en jävla gnällspik. Snömög lixom! Kallt och jävligt! Ont i axlen. Sjuk birdie! Va fan.. Ska livet aldrig va enkelt!?

2010-02-02 @ 19:24:27
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

kanske kan vi trösta oss med att de är rätt många andra som är trötta på snön, men samtidigt hjälper de ju inte spec mkt.



dock är ju våren mer välkommen än nånsin! o jo.. jag tror på att solen kan göra oss glada..



vad har hänt med axlen?

2010-02-02 @ 20:36:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Värmen är mer än välkommen nu. Vi är nog som de flesta andra trötta på allt detta vita nu.

2010-02-02 @ 22:59:34
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0