brunskala

2010-02-23 @ 17:00:45



färga håret igår. blev inget vidare. hade behövt två paket. de visste jag. men de hade jag inte. fan skåne verkar inte ha precis den färgen. hittar den inte. men ja utväxten är liiiite rödbrun iaf. hah.

letar efter mina dr martins, men hittar dem inte i all min röra/flyttpackning. tänkte kan kanske kunne ha dem i denna vargavinter, men som sagt, vet i fan var de tagit vägen. hitta ett par cowboyboots ist, hahha. svårt o ta bild på sej själv. leopardtights kom ju me.. hahah.. en av klädesplaggen jag köpte i gbg.

va i stan en sväg med anna o bellan idag. fikade, fick se bellan gå o sprang runt i lite affärer. fan, H&M har så himlans mkt jag vill ha. där finns allt. boyfriendjeans. tights. jackor. linne. tröjor med puffärmar. väskor. sjalar. skor. men nejnejnejnejnej.. jag får inte... buhu.


Kommentarer
Postat av: frida

ja du vännen, ja jag förstår om du behövde flera paket, men ja jag hade gärna hjälpt dig, men icke då, tänkte själv köpa men då från friyrmakarna, så det blir okej haha, men ja jag får se , mamma tyckte inte det, men jag vill ha åt det orange jag hade när jag va liten, det e ju typ halv brunt och lav blont/orange, men dit ser ju snyggt ut, av det lila man ser.

2010-02-24 @ 15:40:37
Postat av: Nelly

Vill ha dina ben :)

2010-02-24 @ 16:19:32
Postat av: Lajl

mina koben? haha.. varsågod ;)

2010-02-25 @ 23:52:38
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0